Bergström #1

Förstår ni hur det känns?
Att äntligen ha en EGEN målvaktströja?
Jag kan ju säga att när jag kom hem i Torsdags så bokstavligen hoppade jag omkring och sken som en sol. Det är något speciellt med att få något som är ens eget.
I 3 år nästan så har jag delat kläder med pojklagen.
Som ni kanske förstår inte alltid är så kul.
Men det är skitsamma nu!
För nu har jag min egen tröja, och snart har jag egna byxor!

Ryggen på tröjan ser ut så här...





Om ni bara visste hur stolt jag är!

Så vad har då hänt sedan sist jag skrev?

Igår hade vi bimbon på engelskan... Det visade sig att hon var storasyster till en som jag gick med på högstadiet. Men hon behandlade oss som om vi gick på lågstadiet...

På kvällen åkte mamma och jag och handlade och sedan åt vi lite gott.
Kollade på Idol där jag faktiskt började gråta när Alice gick vidare.
Av glädje såklart!


Idag så fick jag sova läääänge!
Vilket var jäkligt skönt, fick också en lugn morgon.
Var ner till stan och köpte 2 julklappar, riktigt härligt.
Ska snart iväg och köpa tårta innan jag ska med Emily ner till Herr A-lags matchen och kolla lite. Hinner dock bara 2 perioder tror jag. Sedan måste jag hem.

Tjodå så länge!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0