Vinnare...

Ja, andra dagen i skolan och jag är redan en vinnare.
På många sätt faktiskt.
Idag har vi presenterat oss för 1orna. Efter presentationen så skulle vi typ bli indelade i grupper med dom och samla ihop olika saker.
Här kommer listan på sakerna vi skulle samla ihop:
1. Mynt från före år 1950
2. Klädesplagg i storlek XXS
3. En stor sopsäck
4. En snäcka
5. En fjäder
6. En svamp
7. Foto på någon i gruppen som håller ett levande däggdjur
8. Något sött
9. Ett eklöv
10. Ett glasspapper
11. Något turkost
12. En bok om sex och samlevnad
13. Rita ett porträtt där alla i gruppen är namngivna
14. Ett kontoutdrag från uttagsautomat med så högt saldobelopp som möjligt.
(utslagsfråga)

Vi hittade allt på olika sätt (mobiler med kamera is the shit!)
Vi vann på utslagsfrågan, då vårat utdrag var på 34000.
Varsin biobiljett var priset.

Det var trevligt trevligt måste jag säga. Även om jag går på bio gratis.
Det var även fotografering. Det blev tyvärr rätt söta bilder på mig. Vilket innebär att jag måste köpa skiten! GAH! Men, men, det blir väl bra. För mig blev det fotografering 2 gånger.
Först var det med klassen och sedan så fick jag vänta i 1 timmer efter prisutdelningen på Skol IF kortet. Det blev nog ganska bra, vi fick även lite snackat om skol IF.
Dock stod alla lärarna och skrattade och hade det roligt åt oss...
Det kommer nog bli ett ganska bra skol if år tror jag.
Vi ska söka till Skol VM i innebandy och Skol SM. Trevligt trevligt!

NU ska jag dock laga mat till min syster som sitter bredvid mig i soffan och klagar värre än en utveklingsstörd åsna! till mat idag blir det Pasta, Bacon och Bea-sås.
Hej då vännerna!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Annika

meen Lina då, vrf tar inte du å lagar lite mat sj?! xD

2008-08-22 @ 20:21:36
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Jennie

MWAHAHA, utvecklingsstörd åsna ASG!

2008-08-22 @ 20:51:25
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-22 @ 21:36:46
Postat av: Emma

Visst är jag snäll mot min syster :D

2008-08-22 @ 21:51:34
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0