Tisdag 19/8 = 10 dagar kvar!

Hej och hå vad tiden går fort!
Jag somnade visst förbi både Carro och Handbollen imorse.
Så det var ju totalt onödigt att sitta uppe så länge igår.
Jaja, det kvittar. Det var vi inget spec att se ändå.
Det var ju visserligen bra att Carro gick vidare. Men ja, jag ser hellre finalen!
Sedan jag vaknade har jag försökt fixa igång msn, tagit ett långt bad och funderat på var och vad jag ska handla idag. Lite jobbigt är det allt at "bo" ensam. Eftersom pappa jobbar på dagarna och bor i Toarp på nätterna så är jag mest ensam här. Vilket innebär att jag måste städa/diska och allt sånt själv. Men det går ganska bra faktiskt.

Som rubriken säger är det som sagt bara 10 dagar kvar. Och det är till min 18års dag som det är 10 dagar! Jag längtar lite faktiskt. Mest bara för att jag den dagen får köpa den nya mobilen.
Jag har kommit fram till att jag ska sälja min nuvarande mobil.
En Sony Ericsson W900i, jag har satt minimum priset till 500:- eftersom den är upplåst, inte så gammal och i väldigt fint skick. Så om ni är intresserade så säg bara till!
Vad som egentligen kommer att hända på födelsedagen vet jag inte... Blir väl inget speciellt. Kanske att kusinerna och Joel kommer och hälsar på och då blir det så klart TÅRTA!

Idag börjar min träning inför Tjejklassikern, ja, det kommer nog bli bra detta! Vi är ju iaf två stycken som sporrar varrandra! Då blir det alltid lättare!
A-K var mest orolig för simningen och jag är mest orolig för skidåkningen (och 9 mil på cykel). Jag tror dock att det ska gå bra för oss båda!

Nu ska jag snart ut och handla, sedan ska jag kolla upp vilket gym som har billigast gymkort i Ystad/Tomelilla. Jag har bra erfarenheter av Friskis, så det lär ju sluta där.

Vi hörs senare! (om jag inte somnar direkt efter innebandyn när jag kommer hem)

Smiling in love
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0