Tillbaka vid liv!

Ja det är jag nu, tror jag!
Det är så att i dagarna 2 har jag blivit firad av min familj.
Helgen har varit 99% toppen!
Men så har det varit några dåliga saker också.
T.ex min syster. Hon fick låna min mobil till Gamleby. Tror ni hon kommer hem med den hel och fungerande? NEJ! Så nu har jag ingen mobil. Får den nya först den 25e (tidigast).
Så ja, bli inte ledsna om jag inte svarar.
Eller det kan bli så att jag får låna en mobil av Mari, vi får se lite hur det blir.
Men nu måste jag dra, jag ska strax dra till tåget för en annan ska hänga på Skurups BK (brukshundsklubb). Ska fota Mari och Obbie när de tävlar. Och fan ta dom om de inte vinner i år!
Som sagt, ska dra nu, så Bye bye!

Kärlek
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0