Skolstart!

Ja, imorgon börjar skolan igen. Fy fan vad det är dubbla känslor inför det!
Det som är bra med skolan är att jag snart fyller år.
Dessutom blir det 5 betalda veckor i Stockholm (till våren) och man får lära sig nya saker.
Det tråkiga är typ allt som måste göras och att sitta där.
Men jag har bestämt mig, om det inte fungerar att jobba när jag sitter där jag sitter så ska jag flytta mig. Jag måste verkligen ta tag i skolan den här terminen. Jag har ju lovat!
Lite skoj saker har dock hänt idag. Mamma & Lina kom och hämtade mig så åkte vi hem till Toarp och tvättade, innan vi åkte hem var vi in på stallshoppen och kollade. Snacka om att jag blev kär i en grimma där! (Det är verkligen livsfarligt att släppa in mig i den där butiken!)
När vi kom tillbaka till lägenheten så diskade mamma och sedan köpte hon biljetten upp till Mashta den 12e! Det kommer bli så JÄVLA KUL!!
Nu ska jag snart fixa inför imorgon och sedan ska jag gå och lägga mig.

Hoppas ni alla har haft en toppen dag!

Kärlek och Värme till alla som börjat skolor m.m.

// Emma

Kommentarer
Postat av: Jennie

Wiiie!! :D:D

Vi kommer ha så sjukt kul... <3 :D

Vilken tid kommer ni ? :)

2008-08-22 @ 14:16:59
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Emma

-ASG- Jennie, tror du jag kommer ihåg det?

Näe men seriöst. Jag tror det var vid 10 till Skövde...

2008-08-22 @ 16:49:05
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0