Sista dagen som 17!

Ja, asså, det känns speciellt men ändå inte!
Liksom, vad gör en dag mer eller mindre. Man är ju typ 18 åndå.
Men inatt 02.05 var det exakt 18år  sedan jag föddes hemma i mammas säng.
Det känns konstigt på något sätt.
Det är nästan så att jag skulle vilja stanna tiden lite och bara få göra en massa saker man inte kan göra som över 18! Även om jag faktiskt kan, med hjälp av min längd, låtsas att jag är under 14...

Jaha, vad ska man då hitta på under sin sista dag?
Inte ett skit!
Eller ja, det är ju vanlig torsdag så det är träning ikväll, innan dess är det skola vilket ser ut som om det ska bli något som inte bli särskilt kul... Och det är inte på grund utav lektionerna eller mitt humör...

Nu ska vi nog ha, Jenny, med andra ord ska vi ha estetiskverksamhet.
Glömde sladden så jag kan inte lägga in YES flaskorna som vi ritade igår. Tyvärr!
Men de kommer senare antagligen.
Jag har tänkt lite på vad mitt slutprojekt ska handla om där. Men jag tror att jag vet. Det ska bli... Nä, det avslöjar jag inte än! Så de så!
Shit, alla andra verkar redan ha valt. oj oj!

Jaha, vad har jag mer varit med om då för intressant?
Jo juste, igår så berättade jag för Anne att jag redan läst ut boken vi ska läsa i 4 veckor till. Så jag fick instuderingsfrågorna till Alla proven. Boken är faktiskt så bra att jag har redan börjat läsa om den!
Det är något som aldrig hänt tidigare!

Nu ska jag avsluta här så ska vi invänta lärare...

Smiling in love
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0