Så har det gått en tid igen...

Sedan jag bloggade sist, tror jag!
Ja, jag är inte säker på tiden längre. Men har märkt att det är sjukt skönt att bara vara i pappas lägenhet ensam och inte göra ett skit!
Som det ser ut nu så spenderar jag dagarna där faktiskt.
Igår var det premiär träning innomhus. Massa nya Skurups tjejer. De var trevliga och kan nog lära oss en hel del. Dock så tränade jag med mina "uteskor" och nej, det skulle jag inte gjort!
Nu har jag förlorat en STOR bit hud under min fot. Asså det hade ju varit en sak om jag hade fått såret på ovansidan eller på hälen, men nej, trampdynan skulle det naturligtvis vara på. Fy fan var ont det gör! Lite bättre med skavsårsplåster dock. På Apoteket undrade dom vad F*N jag hade gjort. Liksom hoppsan, jag har ju bara spelat lite innebandy.

Imorgon är det träning på nytt, och då har jag mina inneskor. Förhoppningsvis ska jag få lite målvaktsträning. Det hoppas jag på i alla fall!

Nu ska jag snart börja packa lite och sånt, fixa lite i rummet. Huset ska visas imorgon igen. För 3 pers. Jaja... Det ska nog gå bra, hoppas jag. Inget verkar faktiskt ha försvunnit än.


Ha de bra alla! Vissa av er träffar jag ju snart!

Smiling in love
Emma

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Emma!!! Hoppas att ni mår toppen i Gbg!!! Lyckos er!!! Här är det bara grått och trist.... Var rädd om er och hälsa!!!! Kram E-M och Simon

2008-08-12 @ 19:52:35
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Sara A

Tja! Ska ni också flytta?

2008-08-14 @ 22:21:01
URL: http://saraaxman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0