Onsdag...

Onsdagen är numera samma sak som Desktop och Mediakommunikation.
Idag har vi dock haft estetiskverksamhet, där vi ritade med kol.
Vi ritade först små bilder och sedan ritade vi av diskmedelsflaskor.
Mina bilder blev faktiskt bra!

 
(Min första bild)


Igår så var det en bra dag. Jag var hem om och vände efter skolan.

Var även in på bion och hälsade på pappa. Trevligt att se sina föräldrar ibland ju,

Glömde dock att fråga om festen, men men...

Efter träningen (som jag inte ens tänker kommentera) så åkte jag hem med Emily.

Jag hade lovat henne att sova där så hon slapp sova själv. 

Vilket innebar att jag fick lite sovmorgon imorse. Det var skönt!


Snart är det lektionsstart igen. Då fortsätter våran mediakommunikation. Trevlans!


Slänger in lite bilder som är tagna de senaste dagarna...


   

1. Mari och jag på bussen 2. I väntan på bussen 3. Så kul och intressant har vi det på Matte B lekrionerna!!! (Nej inte alls ironisk!)

 Nu ska jag återgå till viktiga saker!

Smiling in love
Emma

Btw, vet ni hur härligt mysigt det är att sitta inne i det varma klassrummet och lyssna på Himlen är du medan regnet strilar ner utanför? Nej, det kan ni ju inte veta!
Mys på hög nivå i Älvan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0