Ojojoj...

Igår kväll var en riktigt rysar kväll...
Man var faktiskt osäker på om man skulle överleva eller inte!

Det är så att mina 3 kusiner + min bror är här för att hjälpa till med städning m.m.
Alla 4 är hårdrockare och kan typ inget annat än att sitta och citera låtar (något som Lina och jag ska göra idag, fast med Linda/Schlager låtar).

Det var dock några riktigt roliga stunder, t.ex
Jag pratar med de som är i köket och säger att om någon av dom kan plocka rödavinbär så kan jag göra paj. Detta sa jag i normal ganska tysyt ton. Men ni tror inte att från hallen kommer det ett "Var det nån som sa paj?!" Då var det enda som Niclas hört av hela konversationen ordet PAJ. Visst, jag kan göra helt underbara pajer, men så goda är dom väl ända inte?
Iaf så blev det en rödavinbärspaj och den blev fantastiskt god faktiskt!
Sedan så fortsatte kvällen med att killarna skulle prata piratsnack = lägga till ett ahrrr efter allt som sägs. Det var väl roligt de första 30 orden, sedan blev det uttjatat som *beeep*. Det slutade med att vi lekte tystaleken=alla över 16 klarade det. Adam satt med en ryggsäck som han flabbade i så fort det var något roligt. Jaja, han är ju lite yngre så man får ha överseende med sådant.
Sedan hände det inte mycket mer. Jag gick in till mig och fortsatte att klippa filmen, shit asså vad jag blir nöjd! Nu ska jag bara konvertera slutet av första akten sedan kan jag klippa in den också!

Nu ska jag dock ge mig här ifrån, ska hjälpa de andra att städa.
Husvisning idag igen 13.00 och då ska man vara här ifrån.

Ha det bra alla som läser!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0