Linda Bengtzing

Ja, om det undgått att jag gillar henne så ska ni här få veta något nytt.
JAG ÄR BESATT!!
Eller ja, det är om man frågar mina kompisar.
Sitter här och ska skriva om reklam.
Plötsligt fick jag en sådan längtan efter rix och de fyra dagarna i Göteborg.
Så satte jag igång Hur svårt kan det va? och hjälp!
Det är nästan så att tårarna rinner!

Så att ingen ska missa låten Hur svårt kan det va? så lägger jag in lite Youtub klipp ;D






Se mig, Hör mig, Rör mig!

Kärlek // Emma


Ps. Visste ni att den enda skillnaden mellan 2 av våra lärare är att den ena säger att man hittar allt på Google och den andre sägare att man hittar allt på youtube...
Det visste ni inte, men skriv upp det!

Kommentarer
Postat av: Annika

ahahaha du besatt av Linda? :O :O



Varje gång ja har tråkigt sätter ja faktiskt oxå på HSKDV (på högsta volym x)) ;P ja får nästan samma känsla!

2008-08-27 @ 14:56:57
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Mari

Du e sen, jag har redan bloggat om det.!x) Daaaaaah.!

2008-08-27 @ 15:02:02
Postat av: Emma

Annika: Asså det med besatt... jag vet inte var dom fått de ifrån ;D Hahaha... HSKDV kommer alltid påminna mig om GBG!



Mari: ASG Jag vet att du redan bloggat om det ;D Men jag orkade inte blogga just då x) Så de så! Haha...

2008-08-27 @ 16:47:27
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0