Kan inte den där Emma gå och lägga sig?

Näe, det kan hon fan inte! Åh!!!
Jag blir så sur på mig själv. Varför kan jag inte sova när jag vill och behöver det?
Liksom, jag ska upp och se Carros längdhopp inatt (3 typ) och sedan upp och se handbolls tjejerna vid 6... JAG VILL SOVA!!! Jaja, jag får väl sitta uppe till 6 och sedan efter matchen gå och lägga mig. Kan ju faktiskt sova ända till Stefan ska hoppa höjd. Sen kan jag ju faktist sova till typ 17.00.
Det är jättetråkigt här hemma utan msn.
Ni ska inte tro att jag skiter i att svara er om det inte kommer svar. För det gör jag verkligen inte! Men har försökt avstå att vara inloggad på msn idag eftersom det dampar så.
Men vi får se om msn mår bättre imorgon!

Nu ska jag göra något annat (liksom det finns ju mycket att göra mitt i natten i Tomelilla).

God natt!
Smiling in love
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0