I väntan...

På att jag ska iväg till Daniella och Emmas 18års fest så tänkte jag att jag kan ju pubba de inläggen jag skrivit men inte lagt ut. Smart va?
Ibland är jag bara för seg! 
Just nu ligger jag och tänker tillbaka på allt som har hänt under denna sommaren.
På alla nya vänner jag träffat, på alla konserter jag väntat på och alla dagar som gått åt till att göra iprincip ingenting och hur glad jag är att jag verkligen gjort allt det!
För det har verkligen varit en fantastisk sommar! Det gör inget att det regnade lite på Diggiloo i Ovesholm och i Båstad. Det gör heller ingenting att solen gassade så man höll på att dö på Läckö. Det gjorde inte ett skit att man i Göteborg fick dra av och på regnponchorsarna var och varannan minut.
För det har varit så fantastiskt kul allt!
Jag undrade efter förra sommaren hur något skulle kunna slå den, man jag tror fan att denna har gjort det. Eller okej, den har varit LIKA bra!
Nu ska jag typ fixa det sista här i lägenheten (funderar allvarligt på att gå ut och säga till idioterna som håller på och kör med en moppe fram och tillbaka här hela dagarna att hålla käft).
Jag har just kommit på vad jag hatar med att bo i lägenhet! Det är alla de hemska ljuden! Liksom grannen under som har tvn på ashög volym, grannen över som har en unge som hoppar så hela taket skakar och sedan springer ut på balkongen ovh vrålar till någon på gatan och idioterna som kör fram och tillbaka med sin moppe som hans far trimmar... Jaja... Jag ska ju inte bo här. Så varför klagar jag?

Nu ska jag lägga ner här...

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0