Hemma för att vända!

Ja, det är just vad jag är!
Man hinner knapt hem innan man ska iväg igen.
Eller okej, jag ska inte klaga. Jag ligger här och bara slöar.
Borde göra helt andra saker. Men jag varken orkar eller vill.
Ska ta och laga lite mat och dricka en massa oboy och hoppas att glädjen och kraften kommer tillbaka! Liksom, det är inte många timmar kvar nu! Haha...
Idag har som sagt varit en bra dag. Jag och Mari (läs jag) ritade fina smurfar och ja, ingen var förvånad över stället de var placerade på. Det är något speciellt med den bänken!



Okej, dessa ser inte ut som smurfar... Men ändå!

 
Skisserna! Lite finare!

Efter skolan så fick jag sätta mig vid Jockes dator och ta bilder till skol IF.
Måste maila dom till Jonas.

Det fanns en jäkla massa bilder från våra idrottsdagar! De flesta var dock inte särskilt bra tyvärr! Men men, det kommer bli en bra presentation tror jag.

Nu ska det bli mat i min mage!

Smiling in love
Emma


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Emma!!! GRATTIS KRAMAR PÅ 18 ÅRSDAGEN!!!!! Hoppas att du får en toppenbra dag!!! Vi gillar dig!!! Kramar i massor från Eva-Marie och Simon

2008-08-29 @ 06:36:21
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Emma

Tusen tack E-M och Simon <3 Hoppas att ni får en toppen dag ni med! :D Tack Tack Tack

2008-08-29 @ 07:08:20
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0