Godmorgon!

Ja, nu är jag vaken igen.
Kvällen igår avslutades med ett mysigt samtal med Milla och A-K.
Det kändes som evigheter sen verkligen! Men det är alltid mys att snacka med dom. Okej, vi kanske inte sa så mycket viktigt, jag var väldigt trött och skulle göra om A-Ks blogg.
Flams på hög nivå om man säger så.
Det blev väl ganska bra tillslut.

Snart är det duschen som gäller och sedan är det boan, där ska det kollas på kalender m.m. eftersom att imorgon startar skolan igen! Det är med blandade känslor jag går tillbaka. Vi får se hur det blir. Förhoppningsvis så kan jag få bra hjälp igång och sedan lär det bara flyta på.
Jag har i alla fall bestämt mig att jag ska jobba väldigt självständigt. Då jag vet att det är det som jag gör bäst. Jag tror att 2an ska gå toppen bra. Bara vi får en bra Idrottslärare så kommer allt bli toppen.
Måste dessutom förbereda ett styrelsemöte och en presentation av skol IF för de nya 1orna. Det kommer nog bli toppen. Förresten, igår var jag riktigt duktig, jag var inne hos skomakaren och kollade vad en omklackning kostar, vilket var 95:-/par. Toppen då det innebär att det inte bli mer än 190:- för mina båda par.
Ska bli skönt att få på nya klackar... Jag gick även förbi en secondhand butik där jag hittade en ny sportbag för 5:- vilket verkligen vad ett kap.

Nu ska jag ta och diska, städa och ringa mamma.

Ciao!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0