Gäsp!

Ligger ännu i soffan, men hör och häpna, jag har klätt på mig kläder!
Seriöst! Jag sitter oftast i pyjamas hela dagen när jag är på det humöret. Möjligtvis att jag sätter på mig typ mjukisbyxor. Men det är liksom MAX! Men nej, idag har jag varit riktigt duktig.
Jag var ner till coop för ett tag sedan, på vägen passerade jag Sko-bee-doo och hittade världens snyggaste skor! åh vad jag vill ha! Men nej, de får bli en senare fråga.
Först ska jag köpa ny mobil. Ja, nu tycker ni som känner mig att jag inte alls borde köpa en ny. Men jag gör det för att jag ska skaffa abonnemang. Och jag får då telefonen på köpet.
Så jag ska (så fort jag fyllt 18 vilket är om 11 dagar) beställa den nya.
Jag kommer att fortsätta ha samma nummer och fortsätta att ha comviq. Så utåt kommer det inte vara någon skillnad. Men för mig blir det billigare (då jag när jag fyllt 18 måste betala mobilen själv).
Det blir iaf en Samsung Soul. Kollade på den på expert idag. Fy farao vad jag vill ha den!
Den har en 5 px kamera vilket gör att mamma och pappa slipper köpa en ny digitalkamera till mig. Det är alltid välkommet i vår familj (när man slipper köpa något nytt).

Nu ska jag laga en nyttig middag!

Smiling in love
Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan också sitta hela dagarna i pyjamas bara för att det är så mysigt!

Vad kul med ny mobil!

2008-08-18 @ 20:10:05
URL: http://saraaxman.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är riktigt mysigt!! Och mobilen ska bli kul :)

2008-08-18 @ 20:35:36
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej!Tråkigt att det skall dröja så länge!!! Men bättre än inget alls och tänk också på att det var mer än 2 månader sedan vi sågs sist och att tiden går otroligt snabbt!!!! Var rädd om dig!!! Kram från oss!!!

2008-08-18 @ 22:12:35
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0