Första skoldagen...

Ja, då var den första dagen över!
Gick väldigt fort tycker jag. Vi skrev i lite papper, fick en bok som skall läsas i svenskan och sedan var det typ slut. Fast ja, som vanligt så bjöds det på en hel del sköna kommentarer.
T.ex. Vi skulle skriva på ett papper så att våra adresser och skit stämde, så utbrister en i klassen "Anne, jag vill ändra mitt personnr." och typ hela klassen börjar asflabba.
Och det vanliga flamset med lärarna började direkt.
Jonas fick en chockstart då Mari och jag tog i för fullt. Vi som skulle ta det lugnt med honom. Jaja, vi får se till att han överlever bara! Det känns som om det är en svår sak att uppfylla.
Vi var även snälla mot 1orna, dom är nog skräckslagna nu.
Stackars satar, kommer inte våga komma tillbaka till skolan nu.

Imorgon är det dags för fotografering, typ yey varning på det.
2 gånger ska jag behöva fotas, först med klassen och sedan på skol if kortet.
Nu ska här skickas ut mail om fotografering.

Tjosvejs!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0