Eftermiddag på JB...

Ja, här äre full fart. Eller kanske inte riktigt.
Just nu har klassen Älvan Svenska B.
Det är en härlig lektion, snacka om lugn start!
Vi ska analysera låttexter, inte min favoritmusik kanske. Men det får väl gå. Vi ska välja mellan en Kent låt, en Winnerbäck låt och en Lundell. Som sagt, inte min musik men det får väl gå.
För tillfället har vi eftermiddags rast.
Känner att jag snart behöver en "Emma måste vara för sig själv" dag.
Det ska nog få bli i helgen... Eller juste, jag fyller år ja. Kolla in mitt toppen minne.
Jaja, jag kan nog tränga in det någonstans!

Nu ska jag lyssna på musik och skriva analyser.

Smiling in love
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0