Datorn är tillbaka!

Äntligen säger jag verkligen!
För fy tusan vad jag har saknat min skönhet!
Nu ska den bli schlagerpimpad ;D
Jag ska fylla den med min älskade schlager musik, mello kronan ska fästas på locket och snart så är den klar! Jag har verkligen saknat den här!

Idag var det första schema dagen. Vi hade först Rörligbild A där vi snackade en massa film och pratade lite om filmer. Dagen fortsatte med Foto A, där vi snackade ISO, Blendare och Slutare.
Så nu är jag en mästare på att ändra ISO, Blendare och Slutare.
Okej, kanske inte, men det är ganska lätt!

Efter skolan så körde mamma mig till Tomelilla där det inhandlades 2st kalendrar. En lite sämre för 2008/2009 och en för hela 2009 som skall användas 2009.

Efter det var det bara att traska hem och här har jag fastnat.
Nu ligger jag här i soffan och väntar på att pappa ska ringa och säga till att jag behövs på bion... Om jag nu behövs. Annars ska jag ta och laga mat och sedan göra klart det jag inte hann av uppgiften idag.

Hörs säkert senare!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0