Blondinbella?

Ska faktiskt erkänna att jag tycker att det kan vara kul att läsa hennes blogg ibland.
Hon har skrivit att folk som klankar ner på henne gör det för att dom är avundsjuka på henne. Så idag när jag verkligen inte hade ett skit för mig så msnsökte jag lite på Linda och fick fram detta:

"Du är min utelista
image2144
Vet ni hur trött jag är och alltid har varit på denna Linda Bengtzing! Ikväll ska hon sjunga i melodifestivalen en låt som heter "Hur svårt kan det va" och vet ni?Jag är säker på att den handlar om hennes desperata försök till kärlek. Det gör dom alltid! Och nej du ljuger inte alls speciellt bra för alla i hela Sverige har hört tillräckligt på hur du har allt förutom kärleken i livet. Men borde du inte ha förstått än att ingen vill ha någon så desperat?! Du var dålig som programledare i ring-in-och-tjäna-pengar programmet och du är ännu sämre som artist. Eller vad säger jag? Du har väl inte släppt något ny musik på flera år? "

Och hoppsan, vem klankade ner nu då?
Betyder detta att Bella är avis på Linda? Det måste det ju göra, och riktigt avis måste hon va, för oj vad hon tar i!

3 inlägg senare skriver "Mr x"

"Gästinlägg; Mr X avslöjar

Isabella och jag har just ätit choklad från chokladfabriken, Bella älskar choklad mest av allt, hon skulle förmodligen kunna döda för choklad. Just nu sitter hon och tittar på Melodifestivalen och jag sitter bredvid och skriver på datan, nu muttrar hon ogillande om Linda Bengtzing, som tydligen har likadana byxor som henne. Jag kan inte låta bli att kommentera att Linda är sexig, så mogen på nåt sätt, Bella flippar fullständigt och börjar skrika om att hon ser ut som en white trash-brud som visar bh:n. Nu ska vi äta glass som vi fick vid en glassprovning med GB-glass.

Trevlig kväll! Ni kanske får se mer av mig, om Bella släpper fram mig efter det här.
/Mr X"


Jag kan verkligen inte annat än skratta. Oj oj oj säger jag bara... Bella, ta inte i så du spricker!

Men jag ska inte vara sämre än att jag erkänner att jag är avis på många, men jag skulle nog inte skriva att människorna är si eller så. Kommer fortsätta läsa BBbloggen ändå (när jag inte har annat för mig).

Btw, nu ska jag ta tag i bloggandet! Men det är så mycket hela tiden. Lovar att jag innom den närmsta tiden ska blogga om alla Diggilooerna! Njöda och glada nu?

Ha't bra't, ses snart!

Smiling in love
Emma


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nöjda och glada, jadå :D <3

2008-08-01 @ 22:26:43
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha ;D Du är väl alltid nöjd och glad ;P <3

2008-08-02 @ 00:01:16
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det där var faktiskt lite kul, haha!

2008-08-02 @ 00:28:39
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Emma

(AA) Bra att det inte bara var jag som tyckte det ;D Haha (AA)

2008-08-02 @ 00:39:17
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Maria..

Varför ska alla klandra Linda..

avundsjuka det tror jag också..!

2008-08-13 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0