Båstad 20/7

Denna show skulle ju bli den sista iår då.

Lina och jag satte oss på "grannläktaren" direkt denna kvällen och filmade det som jag inte hade filmat tidigare.

Det var tyvärr inte lika bra drag denna dag som det var kvällen innan. Men det var helt okej ändå.

Showens bästa denna kväll var samma som gårdagen om man bara byterut Pärleporten mot 4 Bugg och en Cocaola...

Lina och jag hade det mysigt och det var tänkt att jag skulle filma Lögnhals men denna dagen började det ösregna precis i slutet så jag struntade i det och hoppade/skrek/dansade istället.

Fick några riktigt roliga bilder på Marre och hennes kompisar som satt vid sidan av scenen mitt emot oss. Btw, dom måste jag ju skicka.

Efter showens slut så gick Lina och jag och ställde oss vid hotell ingången då vi förstod att Linda (efter det hon sa dagen innan) skulle gå direkt dit och inte skriva autografer. Så det blev ett snabbt hejdå och sen så skyndade Lina och jag oss till bilen för att komma hem.

Jag var så sjukt trött. Mamma väckte mig utanför Lund för att jag skulle hålla en vattenflaska som hon hade tappat korken till. Men det tog max 3 sekunder så sov jag som en stock och flaskan välte i mitt knä. Mamma väckte mig och sa "Emma, håller du i flaskan?" jag svarade med ja, fast flaskan låg egentligen utvält i mitt knä, och ja det märkte jag ju då plötsligt.

Fy fan vad blött det blev! Efter det fanns där inte mycket vatten kvar.

När vi kom ner till Ystad gick jag raka vägen till soffan och somnade på några sekunder.

Detta var allt om Båstad, det hände så mycket som jag inte har tagit med här, men det är så internt att det skulle bara bli tråkigt om jag skrev med det.

Jag skriver mer sen!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0