Båstad 18/7

Det blev lite turbulent när vi skulle åka då smarta jag gjort av med biljetterna.
Jag vet ibland är jag bara BÄST! Hö hö hö *not* Men men, vi kom iväg ändå och med MYCKET hjälp från Marre (Tusen tusen tack för allt!) så kom vi in och fick sätta oss på våra platser.

Denna dag var även Annika på plats. Hon hade blivit intervjuad av Jari för VIDEODAGBOKEN strax innan vi kom, så Lina och jag fick något att se fram emot när vi kom hem.

Vi satt inte så jättebra, (eller jo, bättre än förra året) i första akten. Men det ändrade vi till andra då vi satte oss på "grannläktaren". Där ser man super (dock från sidan) men det är toppen verkligen.

Kvällen avslutades med godnatt kramar från Linda, som om någon av oss skulle sova liksom. Men visst, det var trevligt!

Tog hejdå av Annika och hennes pappa vid våran bil och sedan for vi ner till Joel. 00.08 så påpekade både Lina och jag att det var mammas födelsedag och vi grattade i bilen.

När vi kom till Joel somnade vi gott (Lina och jag på samma madrass, så sött)

// Emma

 
Det regnade som F*N men det var fantastiskt ändå!

COPYRIGHT: Emma Bergström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0