Näsblod :/

Ja, min näsa rinner var och varannan minut... Hela kvällen igår höll det på, och hela natten fortsatte det. Vaknade flera gånger av att kudden var alldeles blodig. Inte mysigt alls!
Jajaja, sånt man får leva med antar jag.
Men det är inte så kul, då detta innebär att skolan blir drabbad. Och då framförallt engelskan.
Dagen idag har spenderats i sängen, liksom dagen igår.
Jag har sett på film och haft tråkigt och som om inte det räckte så har jag spelat GTA Vice city, PÅ RYSKA! Förstår ni hur tråkigt jag har det då?!? Desstuom har de där hästspelet damp (ja, jag vet, men det är sjukt bra grafik på det). Så nu, ja nu ligger jag här i sängen som ett jon... och väntar på att Rederiet säsong 1 ska bli klart... Jag mår verkligen inte bra...
På fredag kommer det dock bli bättre :) Då far jag till Stockholm igen med syster.
Frågan är bara var vi ska bo... Nu när farmor är borta är det lite svårt. Hos mormor ska mina kusiner bo, men kanske att iaf Lina kan få vara där.
Någon som ska på körslaget som kan tänka sig ha en Emma hos sig (fredag-lördag-söndag)? (AA)
Om ni känner för det vet ni var ni ska höra av er ;)
Nu ska jag sova vidare eller nått sånt...

Puss och Kram! <3
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0