Jävla helvetes SKIT!

Fy fan vad allt bara blir FEL hela tiden! Från början till slut...
Jag borde kanske aldrig åkt?
Jag börjar starkt funder över vad i helvete jag håller på med egentligen. Jag knäcker fan familjens ekonomi (okej, inte bara jag, andra hjälper till också) men det känns så jävla dummt allting nu!
Sitter på centralen och väntar, tåget går 08.20... Berättar sen någon gång kanske...
Nu längtar jag faktiskt hem. Det är nog första gången någonsin som jag gör det.
Jag missar massvis i skolan, och nu får det fan vara nog.
Om 2 veckor är min farmors begravning och jag börjar allvarligt fundera på om jag ska komma. Det känns bara jobbigt allt! Jag vill inte, eller jag vill, men vet inte om jag orkar.
Kanske är dags för det där samtalet nu?!?

Snart ska jag åka hem, hem och sova...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0