Hemma...

Kom hem från skolan för någon timme sedan. Shit asså säger jag bara!
Vi hade matte, fy fan vad lätt det var!
Fick dessutom tillbaka matte diagnosen. Fick bara G+ :-/ 20/24
Kunde fått FULL pott om jag bara hade konsentrerat mig lite mer...
Jaja, hur som, Emma var sjuk så vi hade Kullberg, haha... Ja Mari och jag var klara med läxan till nästa vecka och alla talen vi skulle göra idag 30 minuter innan lektions slut!
Nu ska jag dock sätta mig och göra matten som skulle varit klar till idag (AA) Hallå, fick den ju igår! Dessutom ska jag göra de läxor jag missat (AA) haha...

 Btw, är det någon som kan ge förslag på hur man SNABBT kan få ihop lite pengar?

Puss // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0