Galen?!?

Jag vet inte riktigt när man räknas som galen, men jag tror fan att jag är det...
Igår var det en sjukt rolig dag! Jag hade verkligen sjukt kul!
Började tidigt med att vi drog till Östermalmstorgs tunnelbana och träffade Micke. Drog upp till Åhlens och köpte Léons födelsedagspresent... Det var lite Najs!
Fortsatte ut till Frihamnen där vi slog in nästa present... Eller slog in och slog in...
Iaf drog vi till magasin 7 där vi såg Gullspångskören, yeah!
Dom hade just repat, och när Malin och Albin såg oss stannade dom upp...
Albin stannade utanför och snackade lite. Så bad vi honom hämta några ut kören igen, men dom skulle just äta, men han hämtade ut Emil, Sofie och Malin. Tillsammans öppnade dom presenten och Conny hoppade ut!
Woho! Våran lilla Conny (han hette dock inte Conny då, utan var namnlös)
Lite kramar och så blev det innan dom gick in för att äta...
Ett tag senare kom Albin ut och snackade igen, dom skulle inte ha rep förens strax efter 2 så han hade ganska mycket dötid... Vi snackade om allt och inget, och fick veta en jäkla massa saker x) -ASG- Kan ju säga att vi skrattade en hel del.

Under tiden vi väntade hände typ följande:
- Vi höll på att frysa ihjäl
- Vi höll på att skratta ihjäl oss
- Albin pimpade sina brasilien bad tofflor från Lidl
- Jag pimpade mina skor
- Skyltar gjordes

Ja, dessutom hann vi med lite "seriöst" snack... Eller ja, hur serre kan det bli med oss egentligen...
När de andra gick in för genrep så började vi frysa, Fy FAN vad vi frös! Det var helt sjukt! Vi fick tipps om att vi skulle springa runt konteinrarna m.m. för att bli varma, men vi sjöng, hoppade och dansade istället... Mycket roligare!
Sen vid 20 i 5 så drog Lina och jag för att hämta Jennie. Och där efter gick det fort. Vi hämtade mat på donken, drog tillbaka till Frihamnen, och letade precis ÖVERALLT efter Malin, men inte kom hon... Till och med Linda skulle säga till att hon skulle komma ut, men icke. Vi valde tillslut att byta om på en bajamaja x) Det fungerade det med.
Sen var det bara att gå in Hö hö hö... Vi hamnade längst fram och snackade med en vakt x) Han va trevlig...
Fortsatte sen med att vi gick in med de trevliga Gullspångsmänniskorna.
Vi satt snett bakom Lindas kusin... Haha... Hon va fett najs!
Tyvärr var det inte lika mycket drag som förra veckan, men Albins gäng var på G och tillsammans lät vi faktiskt en del.
När det var dags för Linda så kokade studion, men det var ändå bättre drag veckan innan. Men men, det fick gå ändå.
När det var dags för utröstning så var det dock lite jobbigare... Visserligen hade Team Linda med sig Conny in på scenen, vilket gjorde oss sjukt glada! Han satt längst fram och höll i Lindas mikrofon. Coolt värre tyckte Conny som såg sjukt nöjd ut!
När Linda och Markos team var sist kvar så knöt sig hjärtat och jag trodde faktiskt en tiondels sekund att Gullspång skulle åka hem ledsna... Men Icke! Gry drog ut på det något OLIDLIGT! Och Tillslut kom det ... TEAM LINDA!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Asså Shit! Micke 2 filmade oss, vilken reaktion! Haha... Det är så man skrattar sjukt mkt av det! Det var ju helt galet!

När det var över och alla skulle ut så satt vi kvar lite för vi ville fota Conny där han satt framför Team Linda. Så söt, så söt var han där med sina vantar och sin mössa. Ja, sedan så ja, vad hände då... Jo det var då som Birgitta log och sa, Vi ses nästa vecka! Och ja, det gör vi säkerligen! Men mitt svar var klockrent "Ja, om mitt hjärta håller så länge!" För det är fantamej osäkert!
Men visst! Nu kör vi på!!! En vecka till är väl inget... (jag har till och med kommit fram till att det blir dyrare om jag stannar hemma... som vissa redan vet)
Sedan sa vi hej då till Gullspångsklacken och vi drog tillbaka till banden... Där väntade vi på kören för att säga hejdå, och just efter att klacken dragit så kom Albin ut och hejade, yeah! Jag håller med!  Fy fan vad gött!
Sa hejdå till kören och sedan drog vi oss mot bilen för att säga hej då, och hoppsan (AA) Nu ska jag komma nästa vecka också (AA) När vi sagt hejdå till Linda också så drog vi till bussen... Och om man säger såhär, FY FAN VAD SKÖNT DET VA!!! Jag trodde jag skulle dö innan!
Sen var det raka vägen till sängen.
Nu ska jag strax äta och se Körslaget reprisen :D Det blir fett nice!

VI hörs imorgon typ =) Bye bye!

Love // Emma


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nice berättat Emma ;)
ASG..

2008-04-20 @ 19:13:14
URL: http://www.jennie95.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0