Ensam hemma = Läxor :-/

Ja, för att jag ska få åka imorgon så måste jag vara klar med alla läxor... Vilket innebär att jag har en sjuhelsikes press på mig. Nu är iaf Mediekunskapen klar... Nästa grej är matten. Japp... Bara att sätta igång då ;P

Matte = 11 uppgifter
Webbdessign = Jacob Nilsen(teori), Medians historia(html koder), Bok recension(dreamweaver), Sevärdheter på österlen(dreamweaver)
Engelska = Gramatik häftet, plugga till provet på onsdag (låg prio!)

+ fixa inför filminspelningen imorgon. Måste hitta allt jag skulle ha med mig.

Ja, detta ska jag klara av ikväll :D haha... Good luck!

Är med andra ord kanske inte så närvarande på msn.

Och medan jag kommer ihåg det, GRATTIS till Albin och Lina som fyller år idag! Grattis grattis grattis till er båda!


// Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen! Hoppas att du mår bra! Kul att träffa er och du skall veta att det verkligen värmer att du/ni är så snälla mot Simon! Är du kvar i S-holm? Vi letar fortfarande efter nåt om att Linda skall till E-tuna på söndag. Skall hon dit vill vi ju inte missa det..... Var nu RÄDD OM DIG! KRAM E-M och Simon.

2008-04-28 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0