Ändringar...

Ja, nu har det skett lite ändringar här... En ny header har kommit upp... är inte det minsta nöjd, men det får vara för nu... Ska göra den finare sen nångång...
Desstuom har det kommit reklam till höger, den kommer att bytas ut lite då och då.
Det kommer även komma lite mer ändringar snart. Men jag har inte riktigt tid just nu.

Idag påbärjades nämligen den sista delen i Webbdessign kursen. Detta innebär att slutprojektet har börjat. Jag vet vad jag vill göra om, men är osäker på om jag får. Jaja, får kolla om jag får någon dag...

Idag så har det faktiskt inte hänt så mycket, igår däremot satt jag och fixade en hel del... Några vet, några inte ;P Och så får det förbli!

Imorgon är det Torsdag vilket innebär att jag ska först ha programhatering (skratthantering), och sen mediekunskap, där vi ska få plugga till provet tror jag... Seg skallen själv hade ju lagt upp vad vi skulle ha prov på i fel mapp och under fel namn, hur fan skulle vi hitta det då?!?! IDIOT!
Jaja, sen är det hem och packa ihop allt inför Fredagen som innebär Reklamfilms inspelning hela förmiddagen, hahaha... våran kommer verkligen att äga! CHOKLAD säger jag bara!
Sedan bär det av till storstaden i norr ;P haha... Vissa vet ju då att jag kommer se ut som värsta monstret, för det finns ingen tid att få ur tupperingen och all hårspray, jag skall dock hinna tvätta av ansiktet en del ;P Haha...

Lördag är väl då körslag exakt hela dagen, när vare vi skulle vara där Micke?! -ASG-
Jaja, nu ska jag hitta på något och inte sitta här och hänga som värsta dönicken ;P

Puss och kärlek! // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0